www.jagochpyret.blogg.se

Mensvärk..

Publicerad 2011-05-27 09:48:05 i Blandat

Denna morgonen startade med att jag och Hugo fick skjutsa in pappan till jobbet! Detta gjorde jag med en något sur attityd då jag har en mensvärk från helvetet:( Varför ska man få så förbaskat ont när denna helvetetsvecka kommer? Fast jag är ju glad att jag inte har det lika illa som innan jag fick Hugo, för då hade jag feber, ont i huvudet och kräktes varje gång jag hade mens! Så att det bara gör förbaskat ont är egentligen inte så illa, men det märks tyvär inte på mitt humör..

Bilden är från innan jag fick Hugo.. Låg hemma med feber, huvudvärk och var så jäkla ljuskänslig att jag hade solbrillor och en sjal över huvudet för att slippa solljuset! Tur att man inte ser ut sådär jämt;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-27 15:12:42

hahaha jag minns när du mms'ade den där bilden till mig, skrattade så jag kissade på mig:D

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-05-27 19:27:23

Söt!<3

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-05-28 15:05:09

Fy fan !! det är en av de sakerna jag saknar lite med att inte vara gravid... tiden när man slapp mensvärken !! ;)

Kram

Postat av: freja

Publicerad 2011-05-28 16:18:31

min mensvärk har blivit VÄRRE efter att jag fick barn. får ett sånt ryggont att jag tror att jag ska föda ett till barn ^^ härligt..

Postat av: Jannie-mamma till Victor

Publicerad 2011-05-30 17:55:46

Samma skit här nere Rödluvan hälsar på.HATAR DET!!

Dock har jag aldrig prövat sjal o solbrillor.Tack för tipset going!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela