www.jagochpyret.blogg.se

Bytt bil ett antal gånger..

Publicerad 2011-05-10 23:59:14 i Inlägg från mobilen

Under våra 9 år tillsammans så har vi bytt bil ett antal gånger;) Och nu har maken gjort det igen, han har sålt bilen och är återigen på biljakt.. Undrar vad det blir för bil denna gång??? Våra bilar under åren: 1. Opel 2. Golf 3. Ford 4. Volvo 5. Golf 6. Volvo 7. Ford 8. Golf 9. Audi 10. Volvo 11. Renault 12. Volvo 13. Ford 14. Renault 15. Renault 16. Saab 17. Chrysler 18. Volvo 19. ??? Tror att jag fått med alla;) Och till alla som säger att en bilaffär är en förlustaffär, ni har inte träffat min man! Utav de 18 bilar vi haft har han endast sålt 2 med förlust.. Han borde nog sadla om och börja jobba som bilförsäljare;)

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-05-11 00:18:56

Att det var så många bilar trodde jag inte, jag kommer inte ihåg alla dessa...Han är en försäljare ända ut i fingerspetsarna...Kram<3

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-11 07:16:54

Kanske ska utnyttja min kära svåger när jag ska skaffa en ny pärla?=)

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-05-11 07:38:08

ha ha ha Vilket jäkla roligt inlägg!

Inte illa att kunna hålla ordning på alla de!

O va fasiken,det var väl inte alls länge sedan ni köpte volvon eller??



O vad jag garvade när jag läste "Det var den största häck jag sett..." ha ha ha Tura tt du inte skrev den bredaste iaf!Då hade jag trott du menade min rompa istället...

Hoppas ni ovit gott!KRAMAR

Postat av: Mammabea

Publicerad 2011-05-11 09:35:25

Oj, haha beslutsångest? =) Jätteöt header :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela