www.jagochpyret.blogg.se

Detta lilla charmtroll är det bästa som hä...

Publicerad 2011-03-09 12:43:52 i Inlägg från mobilen

img_3024 (MMS)

Detta lilla charmtroll är det bästa som hänt oss! Fast perioden (utvecklingsfasen) han är inne i nu är verkligen tålamodsprövande. Han har ändrat sina sovrutiner helt och hållet! Han vaknar och skriker som om han drömt något läskigt och han vill inte somna om i sin säng utan i famnen. Så detta innebär att jag ligger snett som en ostbåge med en liten svettig bebis intill mig hela nätterna! Och kl.5 vaknar han och tycker att det är morgon och dags för oss att gå upp! Jag är verkligen inte gjord för detta, har ont i ryggen och är svart under ögonen.. Hoppas att denna "fas" är avklarad snart!

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-03-09 13:32:41

åh, han är ju bara såå söt och charmig alltså:)

Postat av: Maja

Publicerad 2011-03-09 13:53:28

Ni är så fina <3

Postat av: Larsa

Publicerad 2011-03-09 20:02:18

Snacka om att de kör med en!=) Alva har sovit som en gud sista månaden men hon låter mig slita hårt på dagarna!! De är ju så otroligt mycket som händer utvecklingsmässigt så här i början på deras liv så det är inte konstigt att det blir konstigt. Är det inte det ena så är det det andra.=) Hoppas det blir lite ordning på sömnen snart!? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela