www.jagochpyret.blogg.se

Sötnöten sussar och jag väntar på gos..

Publicerad 2011-06-14 20:09:59 i Pyret

Sötnöten sussar och jag sitter och väntar på Andreas som varit på någon grej med jobbet. Besvikelsen från gårdagens mindre lyckade Bröllopsdag har lagt sig och jag ser fram emot nästa år istället;) Denna dag har jag spenderat med Hugo (som de flesta dagar) och vi har busat och gosat en massa! Han har kommit in i en fas där han gillar att gosa och jag ÄLSKAR det:) Nu däremot hoppas jag att Andreas kommer hem snart så att vi kan få gosa lite, eftersom vi INTE gosade igår så hoppas jag på det idag istället;)

Mina gosiga killar..

Kommentarer

Postat av: mikaela

Publicerad 2011-06-15 16:42:34

men va fin bild ! hoppas ni får en mysig kväll ;)

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-06-16 08:24:07

Superfin bild på dina killar!

Trist som sagt att eran dag inte blev femstjärnig,

men ni har ju en jäkla mass framför er o då får ni fasiken fira ordentligt!stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela