www.jagochpyret.blogg.se

"Bajs avbrott"..

Publicerad 2011-06-22 12:13:28 i Pyret

Ojojoj.. För en timme sedan när Hugo vaknade från sin sussning så möttes jag av, BAJS! Han stod där med bajs i händerna, på hakan och sängen var som ett bollhav fast med bajs istället för bollar! Usch och fy, stackars liten:( Det var bara att bära in honom i badkaret och spola av honom och sedan var det dags att rengöra sängen.. Tur att jag precis hängt en tvätt och att tvättmaskinen stod och ekade, för sängkläderna var inte trevliga:( Så denna "städ-tvätt-pack-och-fixardag" har fått ett litet "bajs avbrott";) Ni slipper bilder för det var, usch usch usch..

Kommentarer

Postat av: Lisandra-Milos mamma

Publicerad 2011-06-22 14:41:34

Åh vilken härlig start på dagen:)

Tur man har tvättmaskin i såna lägen:)

Postat av: Angelica vecka35

Publicerad 2011-06-22 15:58:17

Jag har också varit med om det där, hahah inte trevligt .

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-06-22 21:09:53

Oh noooo !!!

den är inte rolig, men förmodligen så råkar alla föräldrar ut för det förr eller senare ;)

Tur aatt ni kunde tvätta direkt i alla fall ! kram

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-22 22:14:55

Ush! Fy fan!!! hahahhaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela