www.jagochpyret.blogg.se

Bada, bada, bada..

Publicerad 2011-06-05 18:06:39 i Pyret

Igår packade vi väskorna och for till farfar och Marie på Björkö och där har vi solat, badat och haft det supermysigt;) Hugo som ÄLSKAR att bada använder självklart badblöjor så att vi slipper olyckor i poolen, men jäklar vad många badblöjor det går åt!








Sen måste vi ju skicka massor av GRATTIS KRAMAR till Pernilla och Jocke som fått en liten son! Jäklar vad skoj, nu har Hugo ytterligare en liten polare att busa med;) Tänk att i fredags satt vi hemma hos dem och käka och då låg bebben inne i magen och plaskade och nu är han ute i stora världen:) GRATTIS, GRATTIS!


Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-06-05 21:39:55

Vilka härliga bilder =)

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-06-06 18:51:54

Grattis till vännerna då!



O satan i gatan vilka sköna bilder på Hugo då!

Där trivs han då verkligen som fisken i vattnet!

Du vännen.Ta en ego-dag!Även om jag saknade Victor MASSOR så mådde jag SÅ bra o det var verkligen så skönt att bara få vara själv i ett par timmar.

Boka in det NU!

Hoppas ni får en fantastiskt avslut på helgen!KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela