www.jagochpyret.blogg.se

AWARD!

Publicerad 2011-01-26 09:22:02 i Blandat

Jag har fått en award från Jannie Tusen tack gumman!


Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
♥ Tacka och länka till den du fick priset av.
♥ Skriva 7 saker om dig själv.
♥ Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner
.

- Har flyttat ca.20 gånger

- Jag är ganska så lugn, men sätt mig på en läktare under en hockeymatch och djävulen kommer fram;)

- Älskar att pyssla, men är dålig på att slutföra det jag börjat med

- Är sjukt pedantisk när det gäller att vika kläder, handdukar och sängkläder

- Älskar USA och all shopping som finns där, allra helst alla söta babykläder/prylar

- Är en riktig tv-serie nörd och följer: Desperate, OTH, GG, Greys, PP, Glee, PLL, B and S!

- Borde träna, men har alldeles för dålig självdisciplin


Skickar vidare denna award till:

Fröken M Tultaliten Caroline Maja Lilla H Britta Malin Sara

Som ni ser blev det 8 istället för 7, hade svårt att välja;)

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-01-26 09:34:02

tack raring ! Jag ska försöka hinna med den om en liten stund !! nu river viggo nåt i köket... - IGEN !?

KRAMAR

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-26 10:37:07

Wiiihoo thank u:)

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-26 11:01:17

ha ha ha Underbar info!

Hade lätt gått på hockey med dig någon gång.

Älskar sådana människor!Om man håller på samma lag vill säga...ha ha ha KRAMAR

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-01-26 13:18:10

Hej, jag vet IKEA är verkligen den affär som ligger närmast till hans och i samma desigjn typ. Tack för awarden!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-26 16:48:15

Åhhh tack så mycket :)

Ha en toppen kväll!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela