www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-13 09:38:40

Du driver med mig???

Va fan!Så får det ju inte gå till.IDIOTER!

Ta reda på deras adresser så åker vi dit o spöar

upp dom...ha ha ha

Du min vän,den har jag oxå fått höra från han jag bor med...ha ha ha Illa!Men jag är oxå lite inne på att försöka o äta lite bättre o skippa allt godis iaf.Vi får väl se.

Va han lite hårdhänt goingen?Killar...

De har ju ett lite udda sett o visa kärlek på!

Massa kramar

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-13 10:00:38

Ska jag anställa en hitman? Vavava?:)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-01-13 10:49:37

Haha... Viggo har oxå en sån min, han surar ihop hela ansiktet som en liten gubbe och skjuter fram sina två tänder i underkäken. Jag kan inte låta bli att skratta åt honom när han gör så - han är inte söt kan jag lova !

Men egentligen ska man ju inte skratta just då, han har gjort nåt han inte får och jag borde vara hård... ;) fniss



Skriv ett brev till kommunen ! Sådär får det ju inte bli !! Kram

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-01-13 12:05:37

Jag hade blivit vansinnig och ringt och sagt åt dem att de får ta och betala reparationen. Så får man väl inte göra. De måste ju se sig för lite tänk om det varit ett litet barn eller en hund eller nåt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela