www.jagochpyret.blogg.se

En dag full med aktiviteter..

Publicerad 2011-01-20 10:10:58 i Blandat

Igår hade vi en dag full med aktiviteter som det så fint heter;) Först var vi på "Öppna" här i närheten för första gången och det gick toppen! Hugo är ju inte direkt blyg av sig och kröp runt där och plockade med leksakerna, fast han var inte så jätteintresserad av de andra barnen, en egenkär herre helt enkelt;) Sen bar det av mot Kungälv för att träffa Jennie och Hanna! Vi snyltade till oss lite mat och Hugo åt utan protester, fast ljudnivån på de små var i omgångar rätt så hög:) Efter mat och en kaffekopp packade vi in barnen i bilarna och for iväg för att kolla när Andreas spelade match. Och jag kan ju bara konstatera att det var bättre stämning på läktaren än var det var på isen, för fy fan va dåliga de var! Så bilresan hem var väl inte jätteskoj, en unge som sov och en arg man.. Men men nästa match för de för fan vinna, för jag vill ha en glad man och inte en sur pitt!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-01-21 14:35:19

haha... härligt att det inte bara är jag som har en man vars humör bestäms av idrottsliga prestationer ;) ha en riktigt mysig helg ! kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-24 07:55:28

ha ha ha Du är underbar!FÖRSTÅR precis vad du menar med en grinig karl!Min är likadan.Räckar fan att han är på Blåvitt o de loosar,så är han svinsur resten av dagen.(kan inte påstå att jag är glad heller när de förlorar,men inte riktigt så illa)

Nästa match vinner de nog!

När är den?Ska hålla tummarna för DIN skull!hi hi hi

Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela