www.jagochpyret.blogg.se

Äntligen helg!

Publicerad 2011-02-11 14:17:12 i Pyret

Ä n t l i g e n helg! Nu får man se lite mer av mannen och förhoppningsvis får vi fylla upp vår dos av kramar så att vi klarar av ekorrhjulet nästa vecka;) Idag har jag och lilleman tagit en promenad till Andreas mormor, hon har precis köpt en lägenhet som hon ska flytta in i till våren så svärmor är där och hjälper till med att rensa/packa! Så vi tog en sväng dit för att se hur långt de hunnit och det jag kan säga är att "ojojoj vad mycket prylar man kan samla på sig";) Men nu är vi hemma igen och lilleman sussar sött och jag gör inte mycket.. Men om några timmar kommer mannen och hämtar mig och då ska vi lämna lilleman hos sin farmor och sen så ska Herr och Fru Carlsson ha en egenkväll utan barn och känner jag oss så slutar det med att vi degar i soffan, ser en film och dricker cola light;)


Ikväll får denna lilla sötis inte vara med och se film;)

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-02-11 15:19:04

det blir barnfritt för oss ikväll oxå, men här lutar det åt bio :) Kram

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-02-11 23:08:44

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela