www.jagochpyret.blogg.se

Varit hos doktorn..

Publicerad 2011-12-06 20:25:48 i Inlägg från mobilen

img_5910 (MMS)

Varit hos doktorn idag, de ville kolla upp mig igen.. Har ju lyckats få en lunginflammation som inte riktigt vill ge med sig! Men nu vet de varför första kuren penicillin inte hjälpte, jag har mycoplasma och då hjälper inte Kåvepenin. Så nu kör vi på nån ny variant, men inte den som man brukar ta eftersom bebisen inte klarar av en sådan kur.. Så nu håller jag tummarna att denna kur hjälper! Hoppas hoppas.. Sen får vi ju inte glömma Sötnöten! Han har tråkigt nog feber, trots att han går på penicillin.. Tycker sååå synd om honom:( Men snart måste det ju vända, vi kan ju inte vara sjuka hela jäkla tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela