www.jagochpyret.blogg.se

Tårar är aldrig kul..

Publicerad 2011-12-21 08:20:55 i Inlägg från mobilen

Snacka om att familjen Carlsson sovit gott inatt, alla tre försov sig;) Men nu har Andreas lämnat Hugo på dagis och det blev trist nog tårar vid lämningen idag med:( Han har ju varit hemma med mig i ca.3 veckor nu så det tar väl ett tag att vänja sig med dagis igen!? Tycker så synd om min lilla kille, men fröknarna säger att tårarna går över till skratt och bus ganska så snabbt! Och igår när jag hämtade honom så ville han inte gå hem, så jag tror nog att han trivs där trots tårarna på morgonen.. Men tårar är aldrig kul och det gör ont i mammahjärtat att veta att han gråter när vi lämnar honom:(

Kommentarer

Postat av: Ingis

Publicerad 2011-12-21 15:49:27

Hej Anna! Tro mig att det är avskedet som är värst, men så fort föräldrarna har gått har det gått över. Det är viktigt att inte förlänga avskedet utan bara vara glad och vinka. Säger en som har massor av erfarenheter av detta. Många kramar till er alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela