www.jagochpyret.blogg.se

Snälla tomten!

Publicerad 2011-12-14 07:24:20 i Inlägg från mobilen

Om man inte har något positivt att säga borde man väl hålla klaffen! Men just nu finns det inte så mycket positivt att säga, så då får det bli "depp-inlägg".. Vi har verkligen åkt på ALLT denna höst och det verkar inte vilja ge med sig:( Jag har ingen ork till någonting, hostan tar all energi! Så jäkla trist att när man precis flyttat till sitt första hus då har man ingen ork till att göra någonting! Jag vill bara att vi ska bli FRISKA och kunna ha en normal vardag igen, snälla tomten kan du ge oss det i julklapp???

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-12-14 08:59:15

Jag önska jag var tomte får då hade jag gett er det på en gång =) Kram Pernilla

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-12-14 09:25:31

Kraaaaaaaaam <3<3

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-12-16 00:42:06

Ja ni har verkligen haft otur denna höst, era stackare! Hoppas ni blir friska till jul :) Ska hålla alla tummar. Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela