www.jagochpyret.blogg.se

Det lilla "Fröet"!

Publicerad 2011-12-26 23:38:21 i Inlägg från mobilen

Min mamma frågade mig hur det var med "Fröet" idag, hon tyckte jag skrivit lite snålt om den lille i magen! Att vara gravid med sitt andra barn är inte alls som att vara gravid med sitt första, man hinner liksom inte med att njuta på samma sätt eftersom man har redan har en liten som behöver en. Men känslan av lycka är densamma och vi ser verkligen fram emot att få träffa denna lilla vilde som sparkar för fullt inne i magen;) Vi längtar såååå...

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-12-27 00:20:28

Vi ser också framemot det lilla

"fröet"...spännande att se vad det är för "filur" som lever rövare där inne i magen:))

Postat av: Ingis

Publicerad 2011-12-27 10:55:50

God fortsättning till er alla och mycket kärlek till lilla fröet.

kram Ingis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela