www.jagochpyret.blogg.se

Febern är kvar..

Publicerad 2011-04-16 15:43:36 i Inlägg från mobilen

img_0704 (MMS)

Febern är kvar, under natten hade lilleman 40,4 grader och var inte alls nöjd:( Sen har vi stött på ett problem och problemet heter stolpiller! Fy fan för dessa, Hugo hatar dem och jag känner mig som en häxa som måste stoppa in dem.. Han skriker som bara den och spänner sig som en fiolsträng och magen blir kass.. Han har idag kirrat 7st nr.2 blöjor och det är 6st mer än en vanlig dag:( Håller tummarna för att detta är "3 dagars feber" och att den är borta imorgon!

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2011-04-16 19:57:09

Ja fy , feber är inte kul !! Nu får våra pojkar bli friska !!



Mms'ar du inlägg från mobilen eller hur gör du när du lägger upp inlägg därifrån?



Hoppas ni får en mysig kväll! Kram

Postat av: Jannie-mamma till Vicor

Publicerad 2011-04-17 09:12:59

Nä men stackars lilla Hugo...

Fy tusan!O stol-piller är inte roliga.Tro tusan att han slår bock-ut!

hoppas verkligen febern har släppt tills idag!

Nopp,det blev ingen barn-mässa för oss.Hade gärna gått,men här har vart fullt upp hela helgen o idag är det jobb dessutom.Var du där någonting?

Krya på lilleman o hoppas dagen blir kanon!KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela