www.jagochpyret.blogg.se

Usch..

Publicerad 2010-09-08 10:51:26 i

Usch va jobbigt, första gången som jag är sjuk som mamma.. Man är ju van vid att kunna lägga sig med ett täcke i soffan och sträck-kolla på film när man är sjuk, men nu har man ju lilleman som är beroende av en. Han har ju också feber så det är två som är trötta/hängiga/kinkiga, inte alls skoj:( Men vi får hålla tummarna att detta går över till på lördag då vi har dop, men helst innan dess eftersom det är mycket som ska förberedas! Nu ska jag ge lilleman lite mat och sen hoppas jag att han känner som jag att lite soffmys med täcke och kudde låter som en bra idé;) Ser fram emot torsdagkväll då pappan i huset kommer hem!

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2010-09-08 13:02:16

usch, de e verkligen värdelöst att vara förkyld när man har dom små. Hoppas ni frisknar till snarast!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela