www.jagochpyret.blogg.se

Lilleman feberfri..

Publicerad 2010-09-09 13:21:21 i

Lilleman har ingen feber längre, men jag är såklart fortfarande dålig med feber och halsont:( Men om några timmar kommer pappan i huset hem och då ska jag S O V A, så får han ta hand om sötnöten! Hoppas verkligen att jag blir frisk för nästa vecka är jag och lilleman ensamma hemma H E L A veckan.. Usch inge skoj alls!

Men måste ju säga att sötnöten till son har varit snäll mot sin sjuka mamma idag (om man bortser från alla spyor) och myst med mig i soffan och hoppat (stått/hängt) i sin hoppgunga! Men han lyckades få ner armen i hålet där benet ska va så det såg inte sådär jättebekvämt ut, men inget gnäll utan han hoppade vidare;)


Lilleman har en egen stil;)

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-09-09 15:12:50

Snäll och galet söt - det är en bra kombination ! Jag förstår att det är jobbigt att vara själv hemma så länge, jag tycker ett par dagar i veckan är fullt tillräckligt, men jag intalar mig själv att det ärr en nyttig lärdom att veta vad jag saknar de där dagarna för det finns folk som har det så jämt och de klarar det med bravur :)

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-09-09 16:00:13

Vilken liten going! Hur söt som helst!

Hur gammal är han?

Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Publicerad 2010-09-09 18:38:23

Kul med hoppgunga, varifrån kommer den? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela