www.jagochpyret.blogg.se

En ny dag..

Publicerad 2010-09-07 07:09:41 i

Jaha då var det dags för en ny dag.. Kan ju inte skryta om många timmars sömn, men jag har mig själv att skylla denna gång. Har precis matat lilleman och efter käket bjöd han på en nys-spya och det första jag gjorde var att skratta, har liksom vant mig vid dessa kräkningar och blir inte lika stressad som jag blev i början. Men även om jag skrattar så ser jag fram emot när detta slutar, tänk en matstund som inte avslutas med en spya;) Näe nu ska jag passa på att göra lite nytta medans lilleman leker i sitt babygym, tvätten vill tydligen bli vikt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela