www.jagochpyret.blogg.se

Bockat av listan..

Publicerad 2010-09-07 14:37:04 i

Nu har vi gjort det mesta som stod på listan inför denna dag, vi har:

- Fixat tvätten
- Värderat lägenheten
- Fixat bebis-panodil
- Varit på BVC med Hugo och mätt, vägt och vaccinerat honom!

Tänk att för bara 5 månader sen så vägde lilleman 3350g och nu väger han 7225g och är 66cm lång, så han har ökat 16cm sen han föddes:) Han ingen jättestor kille om man kollar på BVC-kurvan, men vi tycker att han blivit jättestor. Vår STORA kille fick även de hemska sprutorna idag och det gick faktiskt rätt så bra.. Han grät/skrek fast efter lite pussar från mamman så blev han lugnare, men nu är han helt slut och ligger i sin säng och sussar. Så då passar jag på att kolla lite på nätet;)


Blev trött efter sina vaccinsprutor..

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofi

Publicerad 2010-09-07 17:56:27

Hej!

Vilken mysig blogg du har =)

I min blogg kan du nu hittan en tävling som du kanske vill vara med i?

Mvh Ann-Sofi

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-09-07 19:56:57

Tack så mycket! Ja det funkar verkligen även om det är jättejobbigt i början, men kroppen vänjer sig snabbt. Jag blev av med mitt extrema sockerberoende på mindre än två veckor till exempel, tack och lov...



Det skiljer bara en vecka mellan våra små! Douglas är lite tjockare dock :-) Ingen bebis längre knappt..



Hur mycket behöver du gå ner? Jag hade 16,6 kg från början, nu är det 11,3 kvar så det är en del.



Lycka till du med!



Kram Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela