www.jagochpyret.blogg.se

Blogga via iphone, inte så svårt som jag trodde..

Publicerad 2010-09-24 10:54:21 i

De sista tre inläggen har jag gjort via min iphone och det var ju inte alls så svårt som jag trodde:) Så nu kan jag ju skriva vart jag än befinner mig, om man bortser från mammas och pappas hus i Gävle där det inte finns någon som helst täckning!

Har precis lämnat Hugo till sin farmor som ska ha honom i några timmar och "tanka kärlek";) Jag ska passa på att packa upp alla väskor som vi hade med oss till Gävle och sen behöver det dammsugas, dammråttorna håller på att ta över!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-09-24 13:05:15

jag håller tummarna för att du hittar en sån eller nåt liknande. De är super kul men ljud och blinkande lampor som uppskattas av min lilla fartdåre ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela