www.jagochpyret.blogg.se

Barnvagnsrummet = förråd???

Publicerad 2010-09-29 09:00:50 i

Sitter och väntar på att klockan ska bli 9.30 så att jag kan ringa fastighetsskötaren ang problemet i barnvagnsrummet. Det är så att det finns folk som använder barnvagnsrummet som förråd, så det finns knappt plats till att ställa in vagnen! Jag har nu kokat över detta ett par dagar och har t o m släpat upp vår vagn i lägenheten istället för att trycka in den i "barnvagnsrummet". Är så irriiterad över detta och sitter och försöker knåpa ihop lappar att sätta upp på dörrarna, men vill att det ska stå nåt bra så att dessa människor som gör detta tar bort sin SKIT! Vill ju inte att de ska bli jättearga och gö nåt med vagnen, men vill inte ha massa gamla böcker, blomjord, målarfärg, stolar, skåp i barnvagnsrummet längre! Hur skulle ni göra???

Kommentarer

Postat av: Limpan

Publicerad 2010-10-04 22:44:34

Prata med fastighetsägaren är nog det bästa. Ifrågasätt och hoppas att det blir någon bättring. Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela