www.jagochpyret.blogg.se

Välling ett säkert kort..

Publicerad 2010-10-05 19:56:50 i

Imorse när lilleman vaknade var han på strålande humör, han åt lite välling och lekte sedan i sin nya gåstol. Sen somnade han i min famn runt kl.9 och sov till kl.11 och då var det dags att testa nya gröten.. Han åt den som om han aldrig gjort annat än att äta havre-banan-och-pärongröt;) Men när det var dags för lunch och morot-ris-och-kykling-sörjan då blev det protester, han spottade ut, fick kväljningar och skrek så att han blev röd som en tomat! Det var bara att värma en flaska välling och ge med sig, det viktigaste är ju att han äter och välling är ju ett säkert kort:) Men nu ligger lilleman och sussar och jag ska passa på att packa, för vi ska fara hem till Gävle och hälsa på!


Vårt älskade charmtroll:)

Kommentarer

Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Publicerad 2010-10-05 21:16:03

Okej! :) Som oss då ung! :) Vi bodde ju där ett tag så då var man ju där några ggr/veckan ;) haha. Barnsakerna är kanon tycker jag! :) Billiga och bra kläder :D

Postat av: Anna-Gravid

Publicerad 2010-10-05 21:44:40

Vilket härligt kort! :-)

Ja han sköter sig vår lille gosse!ler



Hoppas dagen din varit bra!

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-05 21:44:55

Vilken ljuvlig bild !!!

Tack för rösten, jag lär nog behöva alla jag kan få :)

kram

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-10-05 22:21:20

ja det är allt bra tur att det finns säkra kort när man inte vet va det rä.. Ella har kräkts som en tok de sisat dagarna, hopas det försvinner med förkylningen för jag antar att det hänger ihop. krma

Postat av: Sandrah, Colins mami

Publicerad 2010-10-06 00:31:50

Hehe ja han står och småsnyftar lite sådär. Vilken söt bild, verkligen!

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-06 09:35:27

Så han gillade den?

Kanon!Måste vi oxå prova den sen!



Nä precis! Det finns ingenting som heter för nöjd!

Men våran lilla bvc-dam tycks vara lite udda! ha ha Hoppas ni får en härlig dag!

O kör försiktigt! KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela