www.jagochpyret.blogg.se

Skötte sig tipp topp..

Publicerad 2010-10-09 21:03:48 i

Nu är vi hemma igen från hockeyn, vi ser sista perioden på tv istället! Är nog bättre för lilleman att somna i sängen istället för i knäet på oss på läktaren bland massa gaphalsar;) Men han skötte sig tipp topp på matcherna, först när vi kollade på Mofa när han spelade i Molins avskedsmatch och sen när den "riktiga" matchen började! Han satt där med sina kåpor och såg fascinerad ut, men han passade även på att sova lite;) Näe nu ska jag gå och avlösa min make som försöker få Hugo att somna..

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-10 09:48:16

ja, det känns som om man måste göra sig av med energi tjuvarna om man ska må bra och orka med sina "riktiga" vänner ! Ha det bäst vännen ! Kram

Postat av: Anna - Gravid ♥

Publicerad 2010-10-10 11:44:46

Ja för första gången någonsing väntar och längtar (?) jag efter att känna smärta!!! haha! Tokig man är!

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-10 17:57:54

Duktig kille!

Skön han ser ut med "hörselskydden"!

Spelar din pappa hockey? I vilket lag?

Nyfiken...

Å jag går ff o funderar på den där

grejen som du blev så glad för!ha ha ha

Tok-nyfiken? Japp...



Hoppas ni får en mysig kväll! Kram kram

Postat av: Therese

Publicerad 2010-10-10 19:54:37

Hej, kikar in på din blogg lite :)

Vilken härlig bild när han har öronskydden på sig! :)

Ha en fin söndagskväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela