www.jagochpyret.blogg.se

Nyheten..

Publicerad 2010-10-11 08:49:13 i

Jag skrev ju om en nyhet som gjorde så att jag började gråta inne på ICA häromdan.. Det är såhär att pappan i huset har ett jobb som innebär 4-5 hotellnätter i veckan, sena kvällar och helger:( De sista 5 månaderna har han varit ledig 4 dagar och det var på midsommar, sen har han typ jobbat 6 dar i veckan.. Men nu ser det ut som om han fått ett nytt jobb som innebär mån-fre och "vanliga" tider:) Känns så jäkla bra, äntligen får vi en vardag igen tillsammans som en familj!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-11 09:04:34

Grattis till nyheten:)

Och ha en underbar dag!

Kramar

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-11 09:43:14

Åh vad underbart!

Verkligen stort grattis!

Måste ju verkligen kännas kanon för både honom

och er att ha honom hemma oftare.Härligt!



Ja med då förstår jag.Men Brynäs alltså??

hi hi hi Här är det Frölunda som gäller!

Vad ska ni hitta på idag?Kramar

Postat av: Erika

Publicerad 2010-10-11 09:56:14

måste ju kännas toppen bra! :)



ha en fin dag kram

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-11 10:21:12

Åh guuud vilken härlig nyhet !!! JÄTTE GRATTIS till er !! :) kramar

Postat av: Anna-Gravid

Publicerad 2010-10-11 11:26:50

Å förstår om det fick dig att gråta av lycka!



Ja gårdagen var riktigt MYS! :-)

Det hoppas jag me!!!



kram

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-10-11 11:29:54

Gud va roligt att höra :) !! Kramar på er

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-11 11:43:14

Det förstår jag verkligen!

Hade tyckt det vart jättetomt om Larsa varit borta så mycket.Men det är väl säkert en vane-grej...

Underbart att han ska vara hemma iaf!



Ja jisses ja!Det är verkligen kallt ute nu.Men ändå lite mysigt tycker jag.Älskar o tända ljus o så.

Skönt o höra att mannen din håller på VF!

De kan behöva allt stöd i världen just nu...

Hoppas du får en härlig dag!Alltid skönt när man får chansen o plocka o pilla för sig själv.KRAM

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-11 13:01:44

nej, gör något mysigt istället om du är lite ledig, eller bara vila en stund !! Det är du värd !! Kramar

Postat av: Therese - Femstjärnigt

Publicerad 2010-10-11 13:23:26

Åh vad härligt för er! Stort grattis!

Kramar

Postat av: Anna-Gravid

Publicerad 2010-10-11 21:36:12

Du får göra det om det blir en till graviditet i framtiden! :-)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-11 21:36:34

helt rätt !! Jag kan känna mig "tvungen" att fixa och grejja ibland när jag väl är barnledig en stund MEN samtidigt tycker jag man ska passa på att göra något trevligt istället för att städa. Att ta hand om sitt barn är ett heltidsjobb det oxå - ett dåligt betalt sådant dessutom ;) Kram

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-10-11 22:16:45

så skönt för er.. man behöver lite familje tid. I morogn på promenaden kommer Ella också sitta nerbäddad i åkpåse i sitt delen =) krma

Postat av: MammaMorran

Publicerad 2010-10-11 23:24:07

GRATTIS till Han och er som familj! Vad skönt! Jag vet hur det är att ha en man som aldrig är hemma, även om han sover hemma de flesta nätterna så jobbar han hur mkt som helst, så är det som egenföretagare och det är ju av hans lön vi lever... men visst är det tråkigt!



Kram

MammaMorran- läs gärna min blogg om livet som ung, gravid, tvåbarnsmamma med en son som har ADHD/Autism

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela