www.jagochpyret.blogg.se

Lilleman sussar..

Publicerad 2010-10-25 13:18:27 i

Lilleman sussar så jag passar på att kika lite på nätet, sen lär jag ta tag i tvätten som vi hängde igår.. Det är alltid lika tråkigt att vika tvätt och oftast brukar det bli ett tvättberg innan jag tar tag i den;) Men nån gång idag ska jag fixa denna jäkla tvätt! Vi ska även ta en promenad till affären i det fina höstvädret, behöver fylla på med blöjor och mangopuré till sötnöten:) Dags för en ny blöjstorlek, men vet inte vilken jag ska välja? Pampers känns ibland "svampig" och Libero känns så stor och otymplig, vilken sort använder ni på era små???

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-10-25 13:47:00

Ja det är min :) Kunde du se alla tre korten?



/Linn

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-25 13:58:21

Blir en promeand här med till affären, får ju passa på när solen skiner:)



Vi använder både libero och pampers, libero är bäst som up&go blöja medans pampers är bäst som vanlig:)



Ha en underbar dag i solen:)

kramar

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-25 16:17:21

Vi föredrar libero trots att de är tjockare. Pampers funkar inte alls på viggo - de läcker som ett såll :(

Nu är det dags att ta tag i tvätten även här... galet tråkigt men tydligen nödvändigt ;) kram

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-10-25 18:51:34

gud så bra då kan vi peppa varandra =) nu kör vi!! inget mer skit ner i magen =) krma

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-25 19:38:19

Jag tycker det ska bli super kul att jobba lite ! C är inte riktigt lika nöjd, han tycker att är man mammaledig så är man... men men... han vänjer sig nog, det är ju trots allt inte varje helg !!

Viggo älskar redan barbalampan och busar med den så fort han hinner... nu ligger båda nerbäddade i sängen så jag och C får förhoppningsvis en lugn kväll med en film som jag tog med från nya jobbet ;)

Kram

Postat av: Britta Bloggar

Publicerad 2010-10-25 20:22:49

Vi har bytt mellan pampers och libero, vilken som har funkat bäst har berott på hur hon sett ut just då! Men pampers är ju tunnare!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-25 20:52:31

Hoppas ni hittar eran favorit blöja:)

Och att ni har haft en toppen dag!

kramar

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-10-25 21:19:06

jag har hört om den appen.. ska kolla in den, har även hört att det finns en app som är en stegräknare. kan ju vara kul. nu knaprar jag morot och dricker vatten.. mmm det är livet att banta =) krma på er

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-26 10:56:24

Vi använder Liberon.

Jag har prövat Pampers,men gillar den inte alls...

Eller ja,Victor har ju prövat den.ha ha ha

Liberon funkar bättre iaf!Jättenöjda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela