www.jagochpyret.blogg.se

Denna dag har jag spenderat med..

Publicerad 2010-10-24 22:37:38 i

img_1034 (MMS)

Denna dag har jag spenderat med min solstråle/busunge! Han försöker ta allt han ser av intresse och han skiner upp som en sol när han lyckas:) Han har en kompanjon som heter "Gåstol" och denne hjälper honom att fara runt och nå saker som han annars inte når. Han har bland annat hjälpt till att hänga (slita ner) tvätten som jag försökte hänga;) Det är så skoj att se allt nytt han lär sig, det går så jäkla fort bara.. Snart ska man väl börja skjutsa han till och från träningar;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-24 23:47:59

Busfrö som sin moster:)

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-25 09:42:04

Han är ju så fantastiskt söt!

Kan tänka mig att det är perfekt o smyga omkring

under tvättställningen o rycka tag i kläderna...

ha ha ha Goingen!

Tack,ja det va riktigt skönt!O gott!Helgerna går så jäkla fort bara...

Hoppas ni får en mysig måndag!Kramar

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-10-25 09:58:50

Godmorgon..Hihih..de tar allt som de kommer åt..Leksakerna är inte lika intressant som allt annat som man inte får ha..HIhihi..de är så söta våra små prins.Ha en skön måndag.kram

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-10-25 10:11:32

Snart kommer vi och hjälper er med tvätten...Kram Mor(mor)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-25 10:18:22

Åh har du oxå en hjälpreda som gärna hjälper mammma att ta ner tvätten ;)

Sötnöten !!

Hoppas ni får en riktigt mysig dag ! Kram

Postat av: Sandrah, Colins mami

Publicerad 2010-10-25 11:59:35

Nä men vad söt han är!

Postat av: Linn

Publicerad 2010-10-25 13:02:31

Vilken gullig bebis du har!

Postat av: tess

Publicerad 2010-10-27 17:10:49

klart han står med! sötnosen:) går verkligen över förväntningarna, kul att man kan göra något värdefullt!



det går bra..lite segt bara när man jobbar och kommer hem så sent hela tiden.. får sätta lite fart i helgen. ska börja med sovrummet snart, ser inte fram emot målningen!:( men det kommer att bli fint.. hoppas jag:)



hur är det med er? är ju nyfiken på hur er lägenhet har blivit! lägg ut lite bilder:)



kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela