www.jagochpyret.blogg.se

En sväng på stan..

Publicerad 2010-11-30 20:50:58 i Pyret

Idag har vi varit en sväng på stan, jag och lilleman:) Vi har shoppat lite julklappar och födelsedagspresent till Andreas gudbarn i uppe i norr. Sen fick jag lov att köpa en ny näs-sug till lilleman för den vi har är KASS, så nu har vi en fungerande när-sug;) Jag har också börjat snora lite så kanske är det en förkylning på "G" för mig och lilleman, usch hoppas inte för på lördag är det julbord och på söndag glöggmys:) Så SNÄLLA förkylning håll dig borta, iallafall denna vecka!

Imorgon tänkte jag (som många andra gjort) starta med LISTAN
"30 dagar av sanning", så vi får se vad jag kläcker ur mig;)


Lilleman fötbättrar sin krypteknik varje dag:)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-11-30 21:33:17

Vem vet, vi kanske får veta något nytt om varandra:)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-11-30 22:34:32

Åh, sötnosen ! Vänta du bara, snart är det full fart frammåt på riktigt. Viggos framfart går knappt att hejda längre !? Men det har sin charm det oxå. Idag på ikea roade han sig med att försöka häva sig ur vagnen... tur att det finns sele !

Kaffemaskiner är beställda så nu är det bara att vänta på tomten ;)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela