www.jagochpyret.blogg.se

Tack..

Publicerad 2010-11-05 19:46:01 i

Skulle ju lägga ut en bild på vår shopping i Ullared.. Handlade mest trista saker som: tvättmedel, sköljmedel, fryspåsar, avfallspåsar, schampo till Andreas, våtservetter, nappar, några vita bodys till Hugo.. Sen blev det en pepparkaksdräkt, spegel till bilen så att jag ser vad lilleman håller på med där bak, ett regnskydd till vagnen, några kräklappar och lite annat smått och gott! Men som sagt, jag åker ALDRIG dit under ett höstlov igen fy f*n! Nu ska jag vänta in mannen som kommer hem från sin träning och sen blir det fredagsmys i soffan;)

Sen måste jag säga (skriva).. Tack för alla fina presenter mamma, tack syrran för all hjälp med Hugo och tack pappa för att du passade Hugo när vi var på Allum! Vi kommer sakna er, men snart kommer vi upp och firar pappas 50-årsdag:) Stora kramar från oss!

Mormor och mosters inköp..

 


Här är mina inköp..

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-11-05 20:08:41

Shopaholic!!!:) Saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela