www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2010-11-22 20:58:56

Åh så gullig bild :-)

kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-22 22:04:55

Han är bara för söt!



Hoppas ni har en riktigt mysig kväll!

Kramar

Postat av: Ann-Charlotte

Publicerad 2010-11-22 22:28:33

Sötnos:):)

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-11-23 10:59:00

Lilla gosingen då!Så sött han sover.

ABSOLUT!Plånboken blir ju inte direkt fetare av mammapengen tyvärr...

Nu har jag ingen större koll direkt,så vad är

barnonkologen för något?borde säkert veta vad det är,men nej...

Vadderad hudkostym??Ha ha ha Det var roligt!

Tycker du ser så himla fin ut på de bilder du vista så det tror jag bara är snack!

Ha en riktigt härlig dag!Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela