www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 1 – Presentera mig själv..

Publicerad 2010-11-30 23:12:14 i 30 dagar av sanning

Jag heter Anna Carlsson är 26 år och föddes på Södersjukhuset i Stockholm en dag i juli. Har flyttat runt en del under min uppväxt, har bott i Södertälje, New Jersey, Gävle, Vetlanda, Leksand, Karlshamn, Uppsala, Borlänge och nu Göteborg. Har räknat ut att jag bytt adress sammanlagt 20 gånger och jag antar att det kommer hända igen;)

Jag är en väldigt pedantisk person när det t ex gäller att vika tvätt, men en riktig slarver när det kommer till diskning. Är nog ganska så lugn och stressar sällan upp mig om man bortser från när jag kolla på hockey, då svär jag och tycker till om allt! Kan även vara ganska rapp i munnen och ibland ploppar det ur kommentarer som kanske borde stannat i huvudet, men en groda här och där får man bjuda på;) 

Är gift med Andreas som jag varit tillsammans med över 8 år, vi förlovade oss -07, gifte oss -09 och i april 2010 kom vår älskling Hugo till världen! Vi bor i en 2:a i Göteborg som vi köpte och renoverade under våren 2010, men nu letar vi efter något större.

Ja det var lite om mig och vill ni veta mer är det bara att fråga;)


Jag som liten bebis..






Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-12-01 09:14:21

söting=)

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-01 10:11:12

Men sötfian då!Vilket fint kort!

Jisses vad du har flyttat runt.Va roligt!

O New Jersey oxå.Inte illa!



Tack snälla du!Kul att du gillar det.Nu ska jg bara ut o leta reda på sådana fina snören o liknande som du hade.Tyckte verkligen det var görsnyggt!

Ha en riktigt härlig dag.Massa kramar

Postat av: britta Bloggar

Publicerad 2010-12-01 16:48:23

Åh vad kul att du också kör den här!

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-12-01 17:06:44

God kväll..Skoj med lita info om dig..Så söt du var som bebis :) Ha en skön kväll.kram

Postat av: Rebecka o lilla alva

Publicerad 2010-12-01 22:03:16

Vetlanda är en bra stad :))

Men new Jersey lät ju spännande!



Mysig blogg du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela