www.jagochpyret.blogg.se

Blev paketöppning och pannkaksfrukost..

Publicerad 2010-11-14 14:31:08 i

img_1631 (MMS)

Blev paketöppning och pannkaksfrukost imorse för världens bästa pappa! Hugo vaknade kl.5.30 men vi lät pappan sova till strax före kl.9;) Tror att vi fick godkänt när det gällde paketen, han fick en skäggtrimmer och ett läderarmband där Hugos och mitt namn stod:) Men nu har pappan åkt till samlingen, Hugo sussar och jag ska passa på att hänga en tvätt innan vi ska fara och kolla på pappans hockeymatch;) Hur har ni firat farsdag?

Kommentarer

Postat av: Christin en inspirerande blogg

Publicerad 2010-11-14 22:55:45

låter som en mysig dag! =) vi var hos min morfar & firade där. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela