www.jagochpyret.blogg.se

Besök av mamma, pappa och syster..

Publicerad 2010-11-01 09:22:22 i

Idag kommer min mamma, pappa och syster hit! Mamma och syster ska bo hos oss i några dagar medans min pappa åker vidare på jobb. Ska bli så skoj att ha dem här och få lite sällskap under veckan:) Hugo kommer få många att busa med;) Schemat för veckan består nog mestadels av shopping och en utav dessa dagar ska vi ta oss ner till Ullared och brottas med alla som har höstlov! Nu ska jag plocka ihop lite i lägenheten för de kommer kring lunch och då vill jag ju inte städa.. Sen glömde jag ju berätta att när jag kom på andraplats i bowlingen kom min man på tredje!!! Så bowlar gör vi nog igen om jag får bestämma;) Näe nu ropar dammsugaren, ha det så gott!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-11-01 11:26:01

Åh va kul med både besök och ullared - jag är alltid lika avis på alla som får åka dit trots att det inte var länge sedan vi var där...

Jag ska kika in på apoteket sen och se om det finns nån liknande salva, men först lite snabbstädning... Viggo somnade precis och då får man passa på att röjja ! KRAMAR

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-11-01 14:21:40

Roligt o få besök utav familjen!

O grattis för tusan!!Då vann du ju,kan man ju säga!

Klart ni måste bowla igen då!



Så ni ska till Ullared i veckan?Härligt!Hoppas det inte är allt för hysteriskt o att du hittar en massa bra grejer.

Vi har väl egentligen inte gjort sådär himla mycket i helgen.Det har vart middag,lite promenader,en fika o lite shopping.O så packning då...Ser ut som om vi ev kan flytta in till helgen.TJO-HO!

Ha en helskön dag vännen!Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-02 09:32:13

Vad mysigtatt ha familjen hos sig :)

Ska med till Ullared, idag men jag lämnar tultan hemma så hon får busa med sin pappa istället:)



Ha en underbar dag!

kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela