www.jagochpyret.blogg.se

Träning..

Publicerad 2010-05-29 00:44:45 i

Eftersom sista dagarna bestått av att packa upp alla våra flyttlådor i nya lägenheten så har jag varit rätt så stressad.. Detta har nog Hugo märkt av, han har varit lite kinkig och helst av allt velat ligga på min mage och sova! Detta har ju inte direkt underlättat upp-packandet, men man får liksom vänja sig vid att det kanske inte alltid blir som man planerat dagen innan, utan vill Hugo ha en mysdag så får han det;) Vi har även tryckt in lite "nack-träning" när han ändå legat på min mage, så snart ska vi nog börja med benböj det gäller ju att börja i tid;)







Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-29 03:54:03

min bebis:D



bra ni tränar honom. Han ska bli stor och stark:)



idag blev jag klar med allt i skolan, nästan VG i allt. saknar dig andreas och hugo!

Postat av: Maja

Publicerad 2010-05-29 04:02:25

Vad söt han är, min lilla prins:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela