www.jagochpyret.blogg.se

Overkligt..

Publicerad 2010-03-07 14:13:08 i

Om ca.1 timme hämtar svärmor mig, för denna eftermiddag ska vi spendera i ishallen och "Heja" på Andreas (och resten av laget..) så att de förhoppningsvis vinner! Och som min svärmor sa så vet man ju inte hur många mer matcher jag kan se denna säsong, för nästa match kanske Pyret är på väg ut.. Så det gäller att se de matcher jag kan;) Ska iallafall klä på mig varmt och försöka hitta en jacka som går att dra igen dragkedjan på, kan bli svårt eftersom magen är GIGANTISK!!! Tänk att det bara är 31 dagar kvar till BF, känns ju helt knäppt! Varken jag eller Andreas har fattat att om några veckor (om allt går som det ska..)
så kommer det ligga en liten varelse hemma i sovrummet och väcka oss om nätterna..



Kommentarer

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-03-07 21:06:09

Tiden går verkligen fort! Försökte nå dig idag men förstår här att du säkert var på match då. Vi får höras snart och prata mer! Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela