www.jagochpyret.blogg.se

Tvättstugan..

Publicerad 2010-03-23 14:22:34 i

Vi var på banken imorse och skrev under lite papper och sen kom vi hem till en tvätt-tid, mindre kul! Så nu ska jag snart gå ner till tvättstugan och hänga/hämta lite tvätt.. Men när jag är klar i tvättstugan så kommer det nog bli sängen och lite sömn för min del;) Andreas är i nya lägenheten och "leker" Ernst, vi (Andreas) har en del att göra där innan vi kan flytta in.. Men nu lär jag rycka upp mig och fixa den sista tvätten innan sömnen kallar!

Kommentarer

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-03-23 18:12:04

Ta det lugnt med tvätten och bär inte för tungt men när jag skriver det så har du ju redan gjort det, el hur? sov gott! Kram Mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela