www.jagochpyret.blogg.se

Tänk att få sova på mage..

Publicerad 2010-03-20 09:09:47 i

Förkylningen är kvar, illamåendet vill inte försvinna och jag har sovit asdåligt.. Men snart är det ju faktiskt över, snart kommer jag kunna sova på mage igen och alla dessa djävulshormoner som gör mig illamående kommer försvinna! Evighetsförkylningen kommer förhoppningsvis också försvinna när hon/han ploppat ut och då slipper Andreas sova intill en "kaffebryggare", låter tydligen som det när jag snarkar;) Tänk vad skönt allt kommer bli när det ploppar ut en skrikande, snuttande, bajsande bebis som kräver all vår uppmärksamhet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela