www.jagochpyret.blogg.se

Sovit bort hela eftermiddagen/kvällen..

Publicerad 2010-03-21 19:33:56 i

Har sovit sen kl.15 och vaknade precis med näsan full av snor/blod (äckligt) och såg att jag missat en massa telefonsamtal.. Har sovit bort hela eftermiddagen/kvällen och missat en träff med en vän, så typiskt! Tydligen har jag ett sömnbehov som är EXTREMT stort just nu, tycker att jag sover hela tiden.. Men är väl bara att gilla läget och passa på att sova innan man ska börja amma dygnet runt som en kossa! Nu ska hoppa in i duschen och duscha så varmt det bara går så att min nästäppa kanske lättar lite.. Och sen ska jag försöka få lite saker gjorda här hemma eftersom jag sovit bort hela dagen, jag måste ju göra lite nytta innan jag ska gå och lägga mig för kvällen/natten;) Sen måste jag ju säga att det varit en toppenhelg hockeymässigt, BIF vann, SSK vann, KIK vann och LIF förlora.. Kan inte bli så mycket bättre;)

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2010-03-22 22:23:48

Håller fullständigt med dig att det var bra att LIF förlorade:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela