www.jagochpyret.blogg.se

Pinvärkar..

Publicerad 2010-03-22 20:07:42 i

Träffade Linda på stan för en fika eftersom jag sov bort vår träff igår.. Fick "bra-att-ha-saker" till Pyret, sånt som en förstagångsmamma som jag inte riktigt har tänkt på att köpa;) Sen efter fikat så for jag hem och la mig på soffan, sjukt trött idag eftersom jag inte sovit något under natten pga dryga sammandragningar.. Så jag hoppas verkligen att jag ska få sova lite bättre i natt och slippa dessa "onödiga" sammandragningar, vill ju att de riktiga värkarna ska sätta igång istället för dessa jäkla pinvärkar!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-03-23 10:49:40

Kan du komma till Norge och ta hand om din sjuka syster? Ja tack.



Ge magen en klapp ifrån mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela