www.jagochpyret.blogg.se

Gjort lite nytta..

Publicerad 2010-03-21 23:17:03 i

Har gjort lite nytta nu och ska bara plocka ur diskmaskinen innan det är dags för mig att gå och lägga mig, igen.. Min kämpe kommer snart hem med sprucket ögonbryn och en vinst i bagaget, så jag kommer nog inte kunna somna förrän han är hemma.. Men skönt att krypa ner under täcket och kika lite på tv medans jag (och Pyret) väntar;) Vi hade turen med oss idag och hon/han stannade i magen och nästa bortamatch är inte förrän på söndag, så i veckan får Pyret gärna ploppa ut;) Men sådan tur har vi nog inte, går säkert över tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela