www.jagochpyret.blogg.se

Blöta handdukar..

Publicerad 2010-03-03 17:44:32 i

Laddade upp med kuddar i sängen, men istället för filmtittande så somnade jag;) Så har sovit nästan hela dan, men jag behövde nog det.. Har även kommit på en grej som gör att jag kan genomlida klådan, lägger blöta kalla handdukar där det kliar som mest.. Är jätteskönt! Men nu har jag hängt handduken på tork och ska försöka göra lite middag så att Andreas kan käka när han kommer hem från träningen. Till kvällen blir det "Greys" och sen ska vi nog försöka se en "Wallander" som vi hyrde häromdan.. Har även haft en liten "vadslagning" i familjen gällande Pyrets födelsedag, ska lägga ut de olika datumen som Nära & Kära tror att Pyret ploppar ut på! Jag hoppas iallafall att det sker relativt snart, men med min "tur" så stannar hon/han säkert nån extra vecka;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela