www.jagochpyret.blogg.se

"Gissa-när-pyret-ploppar-ut"..

Publicerad 2010-03-09 17:35:23 i

Pyret är beräknad att ploppa ut den 7 April, men nu har vi dragit igång en "gissa-när-pyret-ploppar-ut-tävling" med Nära & Kära;) Eftersom man i min släkt har många förtidigt födda, så är det inte många som gissar att jag går över tiden.. Men med min tur så ska väl jag vara den första som gör det antar jag! Men man kan ju alltid hoppas att man slipper gå över tiden och att denna lilla skrutt bestämmer sig för att komma ut snart;)

Dessa datum har vi gissat på:

Torsdag 11 mars = Markus
Måndag 15 mars = Mamma
Lördag 20 mars = Pappa
Tisdag 23 mars = Svärmor
Torsdag 25 mars = Jag
Lördag 27 mars = Andreas
Söndag 28 mars = Svärfar
Måndag 29 mars = Maja
Onsdag 31 mars = Mikaela
Torsdag 1 april = Malin
Lördag 3 april = Johan

Ska bli kul att se vem som kommer närmast eller t o m gissar rätt dag;)



Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-03-09 17:58:20

Håller tummarna att jag vinner:) Vad är priset? Choklad?=)

Postat av: Sara Larsson

Publicerad 2010-03-09 18:21:13

jag tippar på den 26:e mars =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela