www.jagochpyret.blogg.se

24 timmar utan Hugo..

Publicerad 2010-06-14 00:01:38 i

Första natten utan Hugo kändes lite konstigt, men det gick bra och han tycker fortfarande om oss;) Imorse när vi vaknade (utan Hugo) var det bara att klä på sig och fara in till Avalon för hotellfrukost. Sen gick vi på stan tills mina fötter inte klarade av att gå längre pga värken jag fick från mina jäkla skor! Efter stan for vi hem till svärmor, hämtade Hugo och for hem till lägenheten.. Och kvällen har vi spenderat med att mysa med Hugo, trösta Hugo, torka Hugos spyor och försökt få honom att somna! Men nu sitter vi i soffan och trycker kladdkaka och dricker coke light, lite annorlunda mot vad vi gjorde denna tiden förra året;)


Hugo har haft det toppen med farmor och Erling, han träffade även
gammelmormor Eivor och satt som en kung i hennes soffa;)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-14 01:50:54

men kingen:D

Postat av: Maja

Publicerad 2010-06-14 10:30:55

Fan vad chill han ser ut;) Snygga pjucks! Ringer dig senare idag så kan vi surra lite mera:)

Postat av: Emmie ♥

Publicerad 2010-06-16 00:50:31

Tack snälla för din fina kommentar! ♥

Jag lovar att renoverings och inredningsinläggen kommer att dugga tätt i höst! ;)



Grattis på bröllopsdagen förresten! Vi firade vår dag idag (eller igår eg, 15/5). Vi lyckades inte "låna ut" Wille men hade en supermysig familjedag istället! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela