www.jagochpyret.blogg.se

Första natten i spjälsängen..

Publicerad 2010-07-02 07:02:58 i

Min lilla kille har sovit sin första natt i spjälsängen, det gick hur bra som helst! Han vaknade kl.6 imorse, så jag fick t o m lite sovmorgon;) Fast måste erkänna att jag började böla när jag insåg att vår lilla kille inte ska ligga i sin vagga längre.. Han har blivit så stor så snabbt, vill ju att han ska vara liten och ligga intill sin mamma jämt!


Min lilla prins i sin vagga, bara några dagar gammal..


Min lilla prins i sin spjälsäng, nästan 3 månader..

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-07-02 08:40:48

Gha vad gammal han är!;) Haha. Snart kommer jag och då kan du ta sovmorgon ofta, moster Maja kirrar allt:) Saknar er! Ska vi ringas någon dag snart?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela