www.jagochpyret.blogg.se

Vaggan är bäddad..

Publicerad 2010-01-26 14:06:33 i Graviditeten

Nu är Pyrets kläder och påslakanset tvättade, vaggan är bäddad, kläderna ligger i byrån och gosedjuren har jag placerat i Pyrets bokhylla! Det som fattas nu är Pyret, men förhoppningsvis stannar hon/han kvar i magen i några veckor till och blir stor och stark;) Själv är jag fortfarande förkyld, huvudet är fullt av snor och hostan vill inte försvinna.. Sen får man ju inte glömma min "fantastiska" rygg som gör så att jag går lika långsamt som en snigel och är lika rörlig som en 90-årig gammal gumma! Men snart är det över för om ca.10 veckor kanske vi sitter och klunsar om vem som ska byta nästa blöja;)





Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-01-26 19:05:17

Fint du har gjort det:)

Postat av: diana

Publicerad 2010-01-27 12:09:09

Åh så mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela