www.jagochpyret.blogg.se

Ullared..

Publicerad 2010-01-23 19:47:52 i Graviditeten

Klockan ringde vid 5.30 imorse och då var det bara att pallra sig upp ta en dusch för att vakna och vid 6.30 hämtade vi svärmor och sen till hotellet för att hämta mamma! Det var dags för en tripp till Ullared för att köpa saker till Pyret:) Vi kom dit rätt så tidigt så det var inte så mycket folk, jätteskönt! Mamma gick där med sin korsett och jag med mitt höftbälte och med kundvagnar som stöd så gick vi där som två pingviner;) Blev en hel del köpt och har nu försökt sortera allt hemma i lägenheten, måste nog strukturera om lite här hemma innan Pyret ploppar ut för att allt ska få plats!

Men nu måste jag lyssna på min kropp som försökt tala om för mig hela dagen att jag måste "TA DET LUGNT.." Har lite svårt att lyssna på kroppen eftersom jag haft ont i flera månader nu och börjar ledsna på att inte kunna göra något.. Men nu är det ju inte alltför lång tid kvar till BF så jag får bita ihop och se fram emot att kunna sova utan att vakna pga smärta, kunna gå lite fortare än en snigel och tänk att få sova på mage igen, himmelskt skönt!

Lite utav det vi köpte: Badbalja, badolja, några påslakanset, plastad frotté, underlakan, täcke, kudde, gosedjur, snutte, filtar, nappflaskor, nappar, napphållare, bröstpump, amnings bh, amningsinlägg, våtservetter, tvättlappar, bodys, byxor, pyjamas, strumpor, haklappar, mössa, tossor, solbrillor, m.m..

 

Kommentarer

Postat av: Diana - Gravid ♥

Publicerad 2010-01-25 14:21:52

Kul med Ullared, har aldrig varit där! Tack för ditt tips! Ska ringa polisen idag och höra! Har förresten frågestund i bloggen nu! =) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela