www.jagochpyret.blogg.se

Vätskefylld..

Publicerad 2010-02-05 12:13:08 i Graviditeten

Har börjat samla på mig vätska, dricker mycket men kissar minimala mängder.. Det är ju faktiskt 8 veckor kvar och det känns som om jag tok-ökar i vikt just nu och om detta fortsätter så kommer jag nog rulla till förlossningen när det är dags! Men men nu får jag rycka upp mig för idag kommer Maja, Markus och Doris på besök och de stannar över helgen:) Och imorgon kommer även Malin och Chocolate till Gbg, så det blir en riktig familjedag! Ska bli så skoj, hoppas bara att de har tålamod med sin långsamma storasyster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela