www.jagochpyret.blogg.se

Varit på MVC..

Publicerad 2010-02-08 09:00:26 i Graviditeten

Nu har vi varit på MVC och lyssnat på Pyrets hjärta (144) och tagit kontroller på mig.. Blodtrycket, sockret, urinprovet och mätningen av magen såg bra ut, vikten ökar stadigt och jag kommer nog rulla fram när jag är klar! Men det viktigaste är att Pyret mår bra och det verkar som om hon/han mår prima som ligger med huvudet nedåt och är startklar;)

Idag blir det åter en dag hemma i lägenheten med lite bokläsning och filmtittande!

Kommentarer

Postat av: Cecilia Blomqvist

Publicerad 2010-02-08 11:58:47

Vad roligt att den lilla/lille mår bra! Nu är det inte så långt kvar trots allt. Kram från Cissi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela