www.jagochpyret.blogg.se

Pysslat..

Publicerad 2010-02-16 15:38:38 i

Nu har jag haft pysselstund och gjort några armband och en nyckelkedja.. De är inte riktigt klara ännu för jag hade inga "lås" till dem, så jag lär gå (få skjuts) till Panduro och köpa några "lås". Tror nog att jag ska köpa på mig lite mer pärlor då också så att jag kan göra flera armband och kanske några halsband;) Kul att pyssla lite, får nog göra det lite oftare nu när jag går och räknar ner veckorna till förlossningen;) 



 

 

 

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-16 16:22:07

Duktig du är:)

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-02-16 17:28:25

Gud va fina :) Duktig du är, Anna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela