www.jagochpyret.blogg.se

Hoppas på sömn..

Publicerad 2010-02-20 22:47:38 i

Tog oss ut i snökaoset idag och fick skotta fram bilen, Andreas stod för skottandet;) Blev en fika hos svärfar där vi pratade renoveringsplaner för vår lägenhet.. Sen for vi hemåt igen och Andreas bjöd mig på sin "fixa-en-brud-middag" som tydligen gick hem hos en del brudar i gymnasiet, var även detta jag fick äta när han "fixade" mig för ca.8 år sedan;) Men nu är jag helt slut och ska ta mina järntabletter, näsdroppar och min äckliga dryck för halsbrännan och krypa ner i sängen! Hoppas verkligen att jag får sova i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela