www.jagochpyret.blogg.se

Fy fan..

Publicerad 2010-02-20 09:17:33 i

Fy fan vilken natt! Har haft sån jäkla halsbränna och magen har knipit ihop sig som en sten.. Magen kan jag inte göra så mycket åt, den tränar väl inför förlossningen eller nåt.. Men jag MÅSTE köpa tabletter för denna halsbränna så att jag kan sova, för detta går verkligen inte! Men nu är det dags för frukost med mannen och sen får vi se vad vi hittar på i detta snökaos!


Inte ofta man ser två plogbilar på väg ner för backen
och en på väg upp, inte i "regniga" Göteborg..

Kommentarer

Postat av: faster Ingis i Gävle

Publicerad 2010-02-20 16:12:28

Hej Anna jag hörde på tv:n att ni hade en klass- 2 varning,så det är helt ok att ligga på soffan och äta choklad. Jag följer din blogg och ser fram emot pyrets ankomst med spänning. Ha det så bra o sköt om er, Många kramar Ingis

Postat av: Diana - Gravid ♥

Publicerad 2010-02-20 21:40:21

Oj, två veckor! BM sa också till mig att latensfasen kunde hålla på LÄNGE. Puh, håll tummen för att det händer något SNART! KRAM SÖTA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela